КО СМО МИ
Ми смо Дипос, привредно друштво које се бави управљањем, издавањем и одржавањем некретнина у власништву Републике Србије, првенствено намењених потребама смештаја дипломатске и међународне пословне заједнице у Србији.
ЗАШТО ИЗАБРАТИ БАШ НАС?
Република Србија нам је поверила управљање највреднијим некретнинама у Београду, а клијенти бригу о квалитету становања и пословног живота у Србији.
Представницима дипломатског кора и њиховим породицама, страним представништвима, међународним организацијама и домаћим правним и физичким лицима нудимо могућност да раде и живе у неким од најлепших здања у главном граду Србије.
Као оснивач привредног друштва Дипос, Република Србија нам је поверила на управљање портфолио од преко 300 вила, зграда, резиденција, станова и пословних простора на најатрактивнијим локацијама у Београду.
ВИЗИЈА
Професионалним приступом, константним усавршавањем кадрова, унапређењем услуга и супериорном понудом желимо да увек будемо први избор и поуздан партнер дипломатској, као и међународној и домаћој пословној заједници у Републици Србији при одабиру непокретности за њихове пословне и животне потребе.
Желимо да будемо:
- Организација која стимулише нове идеје
- Организација која неуморно слуша потребе клијената и интегрише их у своје интерне процесе у циљу континуираног побољшања услуга
- Да увек будемо на располагању клијентима
Не желимо да пратимо трендове. Желимо да их, у синергији са клијентима, креирамо.
Наша посвећеност унапређењу квалитета живота и рада наших закупаца, увећању вредности државне имовине коју нам је Република Србија поверила на управљање, као и етичком, одговорном и професионалном пословању, чине срж наше пословне филозофије.
МИСИЈА
Поучени јединственим искуством, као и вишедеценијском традицијом која нас обавезује, наша мисија је да страним дипломатско-конзуларним представништвима и међународној и домаћој пословној заједници у Београду и њиховим члановима обезбедимо, да на лак и брз начин пронађу и изнајме некретнину која задовољава све њихове радне и животне потребе.
Како бисмо осигурали испуњење наше мисије, у свим активностима које обављамо, доследно се придржавамо следећих начела:
Квалитет и задовољство клијената
- Висок квалитет наших услуга у складу са међународним стандардима
- Задовољство корисника је наш примарни циљ. Постижемо га уз неговање партнерских односа, кроз међусобну размену искустава, знања и заједничко решавање евентуално насталих проблема
- Редовно преиспитивање система управљања квалитетом са циљем унапређења свих процеса рада Друштва
Конкурентност и профитабилност
- Одржавање конкурентности на тржишту сталним унапређењем и иновирањем услуга и процеса рада
- Одржавање и јачање привредне стабилности Друштва и континуираног раста пословне добити
Репутација и друштвено одговорно пословање
- Поверење и углед код пословних партнера, корисника услуга, свих заинтересованих страна на тржишту некретнина, као и целокупне друштвене заједнице
- Неговање професионалних односа са корисницима и осталим заинтересованим странама
Унапређење интерних процеса рада и знања кадрова
- Континуирано улагање у унапређење знања и вештина запослених како би се постигла оптимална ефикасност и ефективност
- Благовремено и адекватно планирање свих активности
- Обезбеђивање услова и амбијента за креативан и тимски рад
- Успостављање добре интерне и екстерне комуникације у циљу преношења вредности, знања и информација
- Посвећеност свих запослених усвајању јединственог система вредности Друштва који почива на принципима интегритета, пословне етике, поштовања, посвећености и одговорности према колегама и клијентима и континуираном унапређењу квалитета услуга које пружамо
- Одговорност свих запослених у поступању и опхођењу са клијентима, пословном и широм друштвеном заједницом
- Непрекидно подизање свести запослених о значају излажења у сусрет потребама и очекивањима клијената
- Континуиран рад на изградњи односа поверења са клијентима, што представља основ успешног пословања
- Увећање задовољства запослених чијом ће се мотивацијом постићи већа ефикасност рада
- Континуирана брига и стварање предуслова за сигурнији начин рада и очување здравља и живота запослених
ПОЗНАЈЕМО ВАШЕ ПОТРЕБЕ
Имамо више од педесет година искуства у пружању услуга изнајмљивања, управљања и одржавања непокретности намењених првенствено дипломатским и другим страним мисијама. То нам омогућава да у потпуности разумемо ваше специфичне потребе и да међу широким спектром јединствених некретнина из нашег портфолија пронађемо најадекватнију за ваше пословне и животне потребе.
НАШ ТИМ
Наш тим чине искусни, посвећени и ефикасни професионалци који препознају и разумеју све ваше потребе и који ће уложити сву своју енергију и знање да их задовоље и испуне.
Директорка Службе за послове закупа, комерцијалне послове и маркетинг
ШТА КАЖУ НАШИ КЛИЈЕНТИ И ПАРТНЕРИ
„Искрено смо задовољни простором и сервисом услуга који према нама врши ваша фирма, њени сарадници и запослени. Пратеће професионалне услуге у том делу, подигнуте су на највиши ниво.“
„веома професионалан однос свих служби које раде у “Дипос” д.о.о.”
„желим да истакнем брзину реаговања ваших служби на сваку непланирану ситуацију која је могла да искрсне и тиме нама омогућила да размишљамо само о свом послу, док би се ваши професионалци бринули о свом делу посла”
„Посебно истичемо брзину, ефикасност у решавању свих захтева које смо до сада упућивали”
„професионалан приступ и љубазност су стандард који људи из “Дипос”-а дају сјајан пример пословне етичности свим својим сарадницима и партнерима.”
Извршни секретар КК Партизан
“И у Стејт Департменту се добро зна да је једно од најбољих дипломатских насеља на свету управо ово у Београду.”
Амбасада Сједињених Америчких Држава у Републици Србији