KO SMO MI
Mi smo Dipos, privredno društvo koje se bavi upravljanjem, izdavanjem i održavanjem nekretnina u vlasništvu Republike Srbije, prvenstveno namenjenih potrebama smeštaja diplomatske i međunarodne poslovne zajednice u Srbiji.
ZAŠTO IZABRATI BAŠ NAS?
Republika Srbija nam je poverila upravljanje najvrednijim nekretninama u Beogradu, a klijenti brigu o kvalitetu stanovanja i poslovnog života u Srbiji.
Predstavnicima diplomatskog kora i njihovim porodicama, stranim predstavništvima, međunarodnim organizacijama i domaćim pravnim i fizičkim licima nudimo mogućnost da rade i žive u nekim od najlepših zdanja u glavnom gradu Srbije.
Kao osnivač privrednog društva Dipos, Republika Srbija nam je poverila na upravljanje portfolio od preko 300 vila, zgrada, rezidencija, stanova i poslovnih prostora na najatraktivnijim lokacijama u Beogradu.
VIZIJA
Profesionalnim pristupom, konstantnim usavršavanjem kadrova, unapređenjem usluga i superiornom ponudom želimo da uvek budemo prvi izbor i pouzdan partner diplomatskoj, kao i međunarodnoj i domaćoj poslovnoj zajednici u Republici Srbiji pri odabiru nepokretnosti za njihove poslovne i životne potrebe.
Želimo da budemo:
- Organizacija koja stimuliše nove ideje
- Organizacija koja neumorno sluša potrebe klijenata i integriše ih u svoje interne procese u cilju kontinuiranog poboljšanja usluga
- Da uvek budemo na raspolaganju klijentima
Ne želimo da pratimo trendove. Želimo da ih, u sinergiji sa klijentima, kreiramo.
Naša posvećenost unapređenju kvaliteta života i rada naših zakupaca, uvećanju vrednosti državne imovine koju nam je Republika Srbija poverila na upravljanje, kao i etičkom, odgovornom i profesionalnom poslovanju, čine srž naše poslovne filozofije.
MISIJA
Poučeni jedinstvenim iskustvom, kao i višedecenijskom tradicijom koja nas obavezuje, naša misija je da stranim diplomatsko-konzularnim predstavništvima i međunarodnoj i domaćoj poslovnoj zajednici u Beogradu i njihovim članovima obezbedimo, da na lak i brz način pronađu i iznajme nekretninu koja zadovoljava sve njihove radne i životne potrebe.
Kako bismo osigurali ispunjenje naše misije, u svim aktivnostima koje obavljamo, dosledno se pridržavamo sledećih načela:
Kvalitet i zadovoljstvo klijenata
- Visok kvalitet naših usluga u skladu sa međunarodnim standardima
- Zadovoljstvo korisnika je naš primarni cilj. Postižemo ga uz negovanje partnerskih odnosa, kroz međusobnu razmenu iskustava, znanja i zajedničko rešavanje eventualno nastalih problema
- Redovno preispitivanje sistema upravljanja kvalitetom sa ciljem unapređenja svih procesa rada Društva
Konkurentnost i profitabilnost
- Održavanje konkurentnosti na tržištu stalnim unapređenjem i inoviranjem usluga i procesa rada
- Održavanje i jačanje privredne stabilnosti Društva i kontinuiranog rasta poslovne dobiti
Reputacija i društveno odgovorno poslovanje
- Poverenje i ugled kod poslovnih partnera, korisnika usluga, svih zainteresovanih strana na tržištu nekretnina, kao i celokupne društvene zajednice
- Negovanje profesionalnih odnosa sa korisnicima i ostalim zainteresovanim stranama
Unapređenje internih procesa rada i znanja kadrova
- Kontinuirano ulaganje u unapređenje znanja i veština zaposlenih kako bi se postigla optimalna efikasnost i efektivnost
- Blagovremeno i adekvatno planiranje svih aktivnosti
- Obezbeđivanje uslova i ambijenta za kreativan i timski rad
- Uspostavljanje dobre interne i eksterne komunikacije u cilju prenošenja vrednosti, znanja i informacija
- Posvećenost svih zaposlenih usvajanju jedinstvenog sistema vrednosti Društva koji počiva na principima integriteta, poslovne etike, poštovanja, posvećenosti i odgovornosti prema kolegama i klijentima i kontinuiranom unapređenju kvaliteta usluga koje pružamo
- Odgovornost svih zaposlenih u postupanju i ophođenju sa klijentima, poslovnom i širom društvenom zajednicom
- Neprekidno podizanje svesti zaposlenih o značaju izlaženja u susret potrebama i očekivanjima klijenata
- Kontinuiran rad na izgradnji odnosa poverenja sa klijentima, što predstavlja osnov uspešnog poslovanja
- Uvećanje zadovoljstva zaposlenih čijom će se motivacijom postići veća efikasnost rada
- Kontinuirana briga i stvaranje preduslova za sigurniji način rada i očuvanje zdravlja i života zaposlenih
POZNAJEMO VAŠE POTREBE
Imamo više od pedeset godina iskustva u pružanju usluga iznajmljivanja, upravljanja i održavanja nepokretnosti namenjenih prvenstveno diplomatskim i drugim stranim misijama. To nam omogućava da u potpunosti razumemo vaše specifične potrebe i da među širokim spektrom jedinstvenih nekretnina iz našeg portfolija pronađemo najadekvatniju za vaše poslovne i životne potrebe.
NAŠ TIM
Naš tim čine iskusni, posvećeni i efikasni profesionalci koji prepoznaju i razumeju sve vaše potrebe i koji će uložiti svu svoju energiju i znanje da ih zadovolje i ispune.
Direktorka Službe za poslove zakupa, komercijalne poslove i marketing
ŠTA KAŽU NAŠI KLIJENTI I PARTNERI
“I u Stejt Departmentu se dobro zna da je jedno od najboljih diplomatskih naselja na svetu upravo ovo u Beogradu.”
Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u Republici Srbiji
“Ponosan sam na naših 60 godina zajedničke istorije sa Diposom i radujem se nastavljanju naših odnosa u još mnogo godina koje dolaze.”
Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u Republici Srbiji
„Nama je posebno drago što smo posadili ovu brezu, kao simbol i znak naše plodne saradnje sa DIPOS-om. Budući da danas proslavljamo Dan Rusije, ovo je još jedno obeležje Dana Rusije i simbol Rusije, ovde, u ovom lepom dvorištu, u Diplomatskoj Koloniji“.
Ambasada Ruske Federacije u Republici Srbiji
„veoma profesionalan odnos svih službi koje rade u “Dipos” d.o.o.”
„želim da istaknem brzinu reagovanja vaših službi na svaku neplaniranu situaciju koja je mogla da iskrsne i time nama omogućila da razmišljamo samo o svom poslu, dok bi se vaši profesionalci brinuli o svom delu posla”