ВЕСТИ

Истраживање задовољства наших корисника услуга

14.03.2022.Вести

Друштво за изнајмљивање некретнина „Дипос“ д.о.о. Београд тежи константном унапређењу својих пословних процеса, остварених пословних резултата, квалитета услуга које пружа и увећању њиховог задовољства корисника услуга. Један од основних механизама за унапређење услуга представља и континуирано праћење задовољства корисника услуга.

Сходно томе, Дипос је спровео истраживање задовољства корисника услуга путем анонимног online упитника, којом приликом су корисници услуга имали прилику да оцене укупан рад Друштва и запослених, квалитет услуга и изведених радова, брзину реаговања на упите и захтеве, али и да дају предлоге за унапређење квалитета услуга и рада запослених.

Општи налаз спроведеног истраживања показује да су корисници услуга друштва „Дипос“ веома задовољни квалитетом пружених услуга, оствареном сарадњом, брзином реализације њихових захтева, али и компетенцијама запослених.

Добијене кључне резултате можете видети ОВДЕ.