VESTI

Istraživanje zadovoljstva naših korisnika usluga

14.03.2022.Vesti

Društvo za iznajmljivanje nekretnina „Dipos“ d.o.o. Beograd teži konstantnom unapređenju svojih poslovnih procesa, ostvarenih poslovnih rezultata, kvaliteta usluga koje pruža i uvećanju njihovog zadovoljstva korisnika usluga. Jedan od osnovnih mehanizama za unapređenje usluga predstavlja i kontinuirano praćenje zadovoljstva korisnika usluga.

Shodno tome, Dipos je sproveo istraživanje zadovoljstva korisnika usluga putem anonimnog online upitnika, kojom prilikom su korisnici usluga imali priliku da ocene ukupan rad Društva i zaposlenih, kvalitet usluga i izvedenih radova, brzinu reagovanja na upite i zahteve, ali i da daju predloge za unapređenje kvaliteta usluga i rada zaposlenih.

Opšti nalaz sprovedenog istraživanja pokazuje da su korisnici usluga društva „Dipos“ veoma zadovoljni kvalitetom pruženih usluga, ostvarenom saradnjom, brzinom realizacije njihovih zahteva, ali i kompetencijama zaposlenih.

Dobijene ključne rezultate možete videti OVDE.