ВЕСТИ

ДИПОС спровео истраживање о задовољству корисника његових услуга

20.01.2020.Вести

Континуирано праћење задовољства корисника пруженим услугама једно је од основних механизама унапређења, како самих услуга које једна организација пружа, тако и односа партнерства између заинтересованих страна – пружалаца услуга и корисника истих. У циљу истраживања задовољства корисника услугама које пружа друштво „ДИПОС‟, у децембру 2019. године је организовано и реализовано анкетно испитивање корисника о квалитету различитих аспеката пословања друштва „ДИПОС‟, на узорку од 100 корисника.

Општи налаз овог истраживања је, да су корисници веома задовољни, како квалитетом услуга које пружа друштво „ДИПОС‟, тако и активностима и компетенцијама запослених у друштву „ДИПОС‟. Генерално посматрано, резултати говоре о позитивном односу клијената према пословању друштва „ДИПОС‟. 

Добијене кључне резултате можете видети кликом ОВДЕ